< Terug naar overzicht

Nieuw formulier arbeidsongevallen

Het ministerieel besluit van 13 april 2008 wijzigde het besluit van 7 februari 1969 dat de modellen voor de aangifte en voor het medisch attest van een arbeidsongeval in de overheidssector vastlegde. Het besluit is van toepassing op de aangiften van arbeidsongevallen die zich voordeden sinds 1 januari 2008.

Wat veranderde er? Enkele rubrieken werden meer in detail uitgewerkt, zoals de rubriek over de gegevens van het ongeval, zodat bijvoorbeeld de plaats van het ongeval beter beschreven kan worden. Ook de rubrieken met de gegevens over de slachtoffers en de preventie werden uitgebreid.
Het nieuwe formulier is beschikbaar op de website van de federale overheidsdienst Volksgezondheid (in Word en in pdf): https://portal.health.fgov.be.

Geef als eerste een reactie

Om reacties te kunnen geven moet u inloggen
< Terug naar overzicht

U zoekt, u vindt !

HR Square | Magazine, E-zine, Netwerk, Website, Seminaries, ...

Word nu lid !
Geniet van de voordelen